AEE

Recorded мај 2020

4,1
8,1

Погледана 50 пут(a), скинута са сервера 2 пут(a)

близу Sabadell, Catalunya (España)

4rt. dia de desconfinament.
Sortida feta de l'Estadi Creu Alta en direcció a Can Llong i que es passa la via girant tot seguit cap a l'esquerra entrant al camí de Mas Canals que no es deixa fins a arribar a l'hípica cap a la dreta seguint la paret en direcció est seguim el camí i en arribar a la cruïlla del Torrent de ca n'Ustrell, es gira a l'esquerra i tot seguit molt a prop de la cruïlla es torna a girar a l'esquerra en un sender que entra aquest torrent, lloc boscós i no massa transitat pro bonic i feréstec.
D'allà ens arribem a la font de Can Argelaguet i la intenció era pujar cap a la carretera de Matadepera pel Torrent de la Riereta però he girat cua després de passar bassals de fang i un de gros on l'aigua arribada sobre el turmell de dos esforçats ciclistes. Mitja volta doncs i cap a la masia de Can Argelaguet i en arribar a la porta de la tanca es puja un petit marge i vorejant el camp s'arriba a la carretera que fent-ne un tros es travessa i s'entra a St. Julià.

Faig un aclariment que no he passat pels camins amples interiors del bosc, m'he desviat a l'esquerra i quan el camí baixada cap al torrent de Ribatallada he seguit recte per dins el bosc molt ple de bardisses i matolls que han complicat el pas d'aquest petit tram per arribar al mirador.
He seguit el camí principal del bosc de Can Deu i he baixat pel sender que va cap a la font de la Teula que es troba a tocar del Riu Ripoll. Arribat a la pista abans d'arribar a passar el pont de la carretera a Castellar he fet cap a la dreta per pujar al barri de Can Deu, aquesta canal té altre camí que en properes ocasions faré perquè aquesta d'avui està molt bruta de deixalles.
Arribat a Can Deu travesso Ca n'Oriac i cap a l'Estadi.
Bona caminada.

Arribem a l'hìpica

Cruilla de camins

Cami torrent de Ca n'Ustrell

Mirador del Bosc de Can Deu

Inici baixada del camí a la font de la teula

Vistes tot baixant el camí cap a la font de la teula

slika

Sortida del camí cap a la font de la teula arribant a la pista

Pocs mts mès enllà es trova l'esllavissada

Trencall dreta per pujar al barri de Can Deu

Arribant a l'esquena del camp de fútbol de Can Deu

Tobogan del parc de la Romeua, avui tancat