AEE

Recorded јун 2020

3,6
7,3

Погледана 51 пут(a), скинута са сервера 7 пут(a)

близу Sabadell, Catalunya (España)

La ruta té sortida a prop del Parc Catalunya amb direcció a Castellar del Vallès.

Fem camí cap al polígon industrial de La Llanera a la carretera de Castellar del Vallès poc abans d'arribar al pont que travessa el Riu Ripoll. Al final del carrer a tocar de la carretera comença el camí que portarà passat el pont. Tot i que dins del camí trobem una cinta que talla el pas, el passem pel costat obert.

Es passa pel rere del Molí d'en Mornau totalment derruït i trobem la cruïlla que a l'esquerra ens porta de pujada al barri de Can Deu, nosaltres anem a la dreta cap al riu, arribats girem a l'esquerra i seguim la pista vorejant el riu trobem una esllavissada amb un bassal per les pluges d'ahir vespre.

A la corba abans de la font de la teula ens fiquem pel corriol a la dreta, corriol feréstec i bonic que arribant a la cruïlla ens porta a la font, a les escales que tornen a la pista i a la dreta per passar el riu amb una palanca que passem i ens endinsem per un dels carrers dels horts. Arribats al final dels horts just on comença la pujada als carrers asfaltats sense naus, just allà hi ha un caminet que porta a passar el riu i al davant hi ha el Torrent de Ribatallada.

Fem camí pel polígon vuit fins a arribar a les naus, fem a la dreta, passem la rotonda. Recomano vist el que he trobat que per anar a la Torre Turull, es faci pel caminet al costat de la carretera. He anat pel carrer de l'Empresa de vidres fins al final del carrer on hi havia un caminet dret a la Torre, avui tancat amb reixa, m'he desviat per trobar altre camí que no ha estat bo i enrere cap a la carretera. Aquest tros podeu estalviar-lo.

Acabada la nau he passat pel costat entre el camp d'oliveres i el bosc arribant al camí que dóna de la carretera a la Torre.

Ha començat a ploure amb ganes, fent la volta a la Torre (que es pot estalviar), he enfilat cap al Torrent de Colobrers ara amb un fort xàfec, sort del barret i l'impermeable, tot amb això, he acabat ben xop. A l'arribar a la masia de Can Pagès ha deixat de ploure. Passo el riu, arribo a Sant Vicenç de Jonqueres i cap al Parc Catalunya

Salut i bona caminada.

Pel Polig. de La Llanera ja es comensa a veure La Mola

Al final del carrer es troba el camí que agafem

Camí estret i maco que per la dreta passem la cinta.

El pont de Sabadell a Castellar del Vallès

Ja al camí del costat del Riu troven un bassal per les pujes d'ahir vespre a l'esllavissada

Ara La Mola torna a estar tapada

slika

Arribem a la corva que deixarem i ens fiquem al caminet de la dreta

El corriol es ferestec i maco

La cruilla, esquerra la font de la teula i les escales, dreta el riu

La font de La Teula

Les escales a la pista

Dreta la palanca cap als horts

slika

Entrem a un dels carrers dels horts i amunt

On acaben els horts, hi ha un pas enfront mateix del Torrent de Ribatallada

Pujant pels carrers vuits del polígon, flors.

slika

La Mola surt i s'amaga, avui el temps está inestable

El cel però maco.

De mès a prop

Maco, maco

Al voltant de la Torre Turull ple de planters d'oliveres

En plena pluja ens hem ensopegat