Вријеме  2 сата 26 минуте

Recorded мај 2017

1,5
3,0

Погледана 318 пут(a), скинута са сервера 22 пут(a)

близу San Cristóbal, Catalunya (España)

Ruta molt fàcil i curta que permet fer un vol pels entorns de Sant Cristòfol del Bosc.
Deixem el nostre vehicle a l'encreuament de les dues carreteres asfaltades que venen de Llambilles i la Riera de Bugantó. Seguim la carretera asfaltada direcció Llambilles deixant a la nostra dreta la pista que puja cap a Sant Cristòfol de forma directa, després del portal d'una casa trenquem a la dreta i travessem la riera començant una pista al costat de camps de fruiters. Aquesta pista la seguim fins a Can Nino on fa un revolt a la dreta molt pronunciat que ens porta fins a l'entrada del camí de la casa de Can Troques. Nosaltres seguim per la pista que s'enfila i que acabarà sortint a la pista que baixa des del Coll del Bou, a la dreta i en pocs minuts som a Sant Cristòfol.
Continuem en direcció a Cassà de la Selva fins que trobem un rètol "Font de Sant Cristòfol" que seguim, ara per corriol. Passem la font i aquest mateix corriol ens portarà de tornada fins on hem deixat el nostre vehicle.
Temps efectiu: 1h. 30'

ST_CRISTÒFOL

2 коментар(а)

• SISPEP 23.04.2019.

I have followed this trail  проверено  View more

Caminada fàcil per fer amb nens, en el meu cas amb una nena de 15 mesos carregada en la motxilla!

• Слика од RIANEL

RIANEL 23.04.2019.

Moltes gràcies i esperem que continuïs portant la nena d'excursió.