Volvo

Recorded фебруар 2021

2,1
4,2

Погледана 145 пут(a), скинута са сервера 14 пут(a)

близу Gallicant, Catalunya (España)

Comensem la caminade des del Parkin del Santuarin de Puiggracios, pasem per el Collet de Can Tripeta i continuem fins a Can Mastret, aquí deixarem el camí ampla i agafarem un corriol amb direcció al castell del Clascá creuarem el torrent en que rares vegades porta aigua escepte quant plou , arribarem al castell el vurajarem per derrera on ens portara a Sant Pere de Bertí, a Bertí i a Can Magre seguirem el camì a la dreta pasarem per can Esmolet casa amb ruines pocas parets quedan, arribarem a l`Esclatxot a má dreta seguirem el camí i arribarem a la taule de Pedra, aquí farem un most boi disfrutan d´unes magnificas vistes del Montseny , aquí agafarem un corriol fins al grau de Montmany
Aquí agafarem un corriol que pasa per sota de Puig Giró, aquet corriol es una mica dolent per aquet motiu he posat la caminade de moderada ,anem seguint el camì fin un punt que trobarem unes pilones de pedras que ens marcara el cami a seguir a ma dreta una mica dolent anirem seguint el corriol fins a un punt on ens desviarem a má esquerre per anar a veura la font de l`home mort, la font está canalitsada amb un tub i numes i te vida el senglá tornarem anar a buscá el camí per anar a buscar el PR C 33 i arribarem altre vegada a Puiggracios