Вријеме  4 сата 15 минуте

Recorded јун 2019

2,2
4,5

Погледана 35 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу El Canyet, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns del Parc de la Serralada de Marina, situat entre Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Montcada i Reixac.
Comencem la Ruta a sota de l'Autopista B-20, en el camí de Sant Jeroni de la Murtra amb el carrer Suïssa, lloc on es pot aparcar perfectament.
La ruta transcorre per pista i algun corriol visiten les Ermites de Sant Onofre, la de Sant Climent i les ruïnes de la de Sant Jeroni.
En el Turó del Puig Castellar es troben les restes del Poblat Ibèric des d'on es té una visió de 360 graus de tot el voltant.
De baixada visitem el Dolmen i Cau d'en Genis, des d'on seguint el corriol ens porta a dalt a l'Ermita de Sant Climent.
Continuem la Ruta passant per la Font del Lleó i pel Monestir de Sant Jeroni de la Murtra fundat el any 1416 per mercader barceloní, Bertran Nicolau, el 7/12/1492 el Rei Ferran va patir un atemptat amb ferida d'arma en les escales del Palau Reial Major de Barcelona que el va obligar a passar uns dies de repòs per recuperar-se al Monestir de Sant Jeroni, amb la seva dona Isabel de Castella, que després marxà a Montserrat en acció de gràcies; enviaren una carta a Colom el 30 de març convidant-lo a venir a Barcelona per tal de que els informes del viatge ja que a principi d'abril s'instalaren en Sant Jeroni.
En aquest lloc va ser on Cristòfol Colom va ser rebut pels Reis Catòlics després del seu primer viatge a Amèrica per comunica-les la descoberta i mostrar els béns que havien portar (la reunió amb els Reis es va dur gairebé en absolut secret).
Continuem la Ruta passant per l'Aqüeducte de Sant Jeroni contruit a finals del segle XIX i que portava l'aigua de Dosrius a Barcelona, forma part d'un aqüeducte de 37 km que travesa el Maresme i la Serralada del litoral.
Desfem el últim tram per arribar a l'inici, final de la Ruta.