coros

Recorded август 2018

1,7
3,5

Погледана 379 пут(a), скинута са сервера 6 пут(a)

близу  Fulpmes, Tyrol (Austria)

Es molt recomanable agafar aquest telecabina a tocar de la població de Fulpmes a la vall d'Stubai. Primer hem arribat a l'estació més elevada un camí panoràmic curt (2km entre anada i tornada) amb bancs i obres artístiques. Aquest preciós senders ens atansa cap a l 'Stubayblick una plataforma a 2160 metres des d'on es pot gaudir de vistes magnífiques sobre tota la vall i els seus poblets i de l'impressionant massís dels Kalkkögel (2804m al seu punt més alt) anomenats els Dolomites del nord per la seva composició dolomítica. La plataforma té tres braços que s'orienten cap a tres pics emblemàtics i carregats de llegendes: l' Schlicker Mandl´n, el König Serles i el Seilen-Geistern.
El recorregut d'aquest track comença però a l'estació intermitja des d'on hem agafat el camí de descoberta que ens atansa pel mig d'un bosc frondós d'avets i arços fins al llac panoràmic de l'estació. El sender està amenitzat per als nens, que han de fer rodar un disquet que els han facilitat per diferents artilugis i circuits de fusta mentres fan el camí en sentit descendent des de l'estació superior del telefèric.
Nosaltres l'hem agafat de pujada i ens hem aturat al llac a contemplar el massís de Kalkkögel i les seves agulles des d'una altra perspectiva i hem continuat fins a la cabana alpina anomenada Schlickeralm. El camí per arribar-hi parteix del costat oposat del llac i està perfectament indicat(Way point) En un no res arribem a aquest establiment envoltat de prats idílics. Es tracta d'un refugi on es pot pernoctar i assaborir productes locals. Tenen bestiar i es fan ells mateixos mantegues i formatges. Ha estat un àpat formidable en bon ambient, vistes magnífiques i menjar austríac.
Després de l'aturada hem desfet el camí per tornar al llac i fer-hi una volteta.
En comptes de retornar a l'estació pel camí de descoberta hem optat per agafar un sender més estret que queda més a l'esquerra a l'encreuament que hi ha abans d'arribar al llac venint del refugi i que va travessant el bosc de manera més abrupta fins arribar al riu que hem travessat a tocar d'un petit salt d'aigua.
Des del riu ràpidament hem arribat a la pista que ens ha conduït en pocs metres a l'estació del telefèric i altra vegada a Fulpmes.
Ens ha semblat una sortida molt recomanable, els camins són molt assequibles, el paisatge és espectacular, sobretot si es combina amb el sender panoràmic i l'Stubayblick, la possibilitat de fer un àpat al refugi, el llac, els magnífics prats i boscos...En conjunt una experiència molt variada i agradable per assaborir tranquil.lament.