RIANEL

Recorded јун 2018

4,6
9,2

Погледана 945 пут(a), скинута са сервера 35 пут(a)

близу Zapodnem, Bovec (Slovenija)

EL Soča Trail forma part del Alpe Adria Trail i va des del naixement del riu Soča fins a Bovec. Tot dins el Parc del Triglav.
Nosaltres hem fet el tall que va des del naixement fins al poble de Soča.
Es tracta d'un camí amb magnífiques vistes i ben senyalat. Amb molts punts d'interès i diversos ponts penjats sobre el riu.
L'autobús de la vall ens deixa a la parada Izvir Soča i cal remuntar fins a les fonts passant pel refugi i seguir per un camí molt ben condicionat amb cables i escales.
Després de veure les fonts, tenim que retrocedir fins el punt on ens ha deixat el bus, caminar per la carretera cap a l'esquerra de pujada uns 300 metres i a partir d' aquí el camí segueix el curs del riu molt de prop, travessant magnífics boscos. Només ens desviem per veure les Gorges de Mlinarica. Passem a prop de Trenta i acabem a Soča.
Tot el recorregut està ben marcat. Trail molt recomenable.