ramonmuntane

Recorded мај 2019

2,0
4,1

Погледана 22 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу Sant Martí de Tous, Catalunya (España)

Passejada circular per corriols de la Serra de Miralles-Queralt, sobre la casa de colònies de La Censada, que parteix del Coll de la Portella al km 56 de la carretera C-37 d'Igualada a Valls.
Aquesta caminada puja a la cresta de la carena per resseguir corriols i senderons a cavall entre les vesants de Miralles i St. Martí de Tous. Entre mig fa un fort sifó per que devalla molt per la part obaga per, posteriorment, remuntar a la carena a l'alçada de la mateixa casa de colònies.
La baixada per senderó fàcil et porta a la mateixa casa de La Censada i des d'allí es podria anar directament al punt d'inici. Nosaltres, per fer-la un xic mes llarga, hem seguit la bonica pista ampla que ens porta al camí de pujada a Ca l'Amigó, per desprès creuar la carretera i retornar per la vesant contraria.
slika

Es deixa la carretera per agafar la pista a la dreta

Seguir pel corriol cap a la dreta, per la cresta

Seguir pel sender principal. Al front en surt un altre que ens portaria prop de Ca l'Amigó

slika

Cruïlla. El sender de la dreta és un que ve per la mateixa cresta

Vista a la casa de La Censada

Plafó turístic en vistes a la vall i a la Serralada de Collbàs

slika

Es segueix pel sender a la dreta, direcció a la cresta, que ens baixarà a la Casa de La Censada

La Censada, casa de colónies. Per allargar la caminada ens desviem per la pista de l'esquerra fins el camí de Ca l'Amigó

Cruïlla amb camí a Ca l’Amigó

slika

Creuem la carretera C-37 per anar a buscar el camí de l'altre vesant que ens conduirà al lloc de sortida