7,9

11.07.2015.
Stara planina
akcija PK Spartak, Subotica

Dolazak u Dojkince u ranim jutarnjim satima. Polazak na akciju od planinarskog doma. Pratimo Dojkinačku reku, idemo ka vodopadu Tupavica pa dalje kroz Arbinje. Put se polako pretvara u stazu, staza je sve manje uočljiva sve dok ne nestane u potpunosti. Na kratko se krećemo koritom reke, nalazimo put koji nas na našu žalost dovodi neposredno iznad Koprenskog vodopada (Tri kladenca). Sledi žestoki uspon na greben pa livadarenje ka vrhu Kopren.

Zasluženi predah na vrhu, tek uveče po silasku uviđamo tragove i posledice 45-minutnog boravka na vrhu. Nema veze. Svima je prijao boravak na vrhu, zaslužena nagrada za uloženi napor. Ni silazak nije bio ništa lakši. Probijanje kroz kleku, pokušaji da se pronađe put koji će nas preko Stražne čuke i Ponora vratiti u Dojkince.

Poslednja 3 km kao večnost, nikada stići do sela. Nakon 12 sati i 43 minuta planinarenja ponovo smo u Dojkincima. Hladno točeno pirotsko pivo iz dojkinačkog paba nas polako vraća u život. Opasno dobar i zanimljiv dan, vredelo je iako smo gotovo svi vidno iscrpljeni.

Koprenski vodopad

4 коментар(а)

• Слика од Stole

Stole 08.04.2017.

Trud se ipak isplatio, svaka čast za ovaj poduhvat.možem li skinut vaš trek za svoje putešestvije po Staroj planini,hvala i pozdrav.

• Слика од Maslačak

Maslačak 12.04.2017.

narađvno, zato ih i postavljam, da podstaknem i druge da krenu

• milenapirot 18.05.2020.

Da li je put od Dojkinaca do šumareve kućice dobar za automobile?

• Слика од Maslačak

Maslačak 18.05.2020.

Koliko se ja sećam može da se prođe ali s obzirom da sam ja iz Subotice možd aje bolje to proveriti sa nekim ko je bliže, zna situacija da se promeni iz raznih razloga