Maslačak

04. октобар 2021.

октобар 2021

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Outdoor Navigation Outdoor Navigation

близу Brezna, Central Serbia (Serbia)

3. oktobar
Stolovi
vodič Tamara J.
sa nama bili domaćini Rada i Nenad iz PSD Gvozdac Kraljevo
učesnika 19 (dvoje nisu izašli na vrh)

Staza je dobro poznata, polazi iz planinarskog doma u Brezni i u početku vodi nizbrdo do potoka, pa strmo uzbrdo preko livada do puta, nastavlja jednim delom putem relativno ravno pa se odvaja blagim usponom paralelno sa putem do raskrsnice, levo se nastavlja ka vrhu a sa desna strane je put kojim se dolazi iz sela Kamenica.

Na odmorištu ispod nadstrešnice pravimo pauzu pa nastavljamo lagano dalje. Iako se vrh čini blizu do njega ima dosta da se ide, može se pratiti kolski put (mi smo većim delom u povratku išli putem) a može se pratiti i ugažena stazica paralelno sa putem koja je mnogo živopisnija i lepša za hodanje.

Celim putem pucaju pogledi na sve strane a nešto ispod vrha smo ugledali nekoliko konja dok je veća grupa od oko 25 konja bila na samom vrhu. Očigledno je da su se navikli na prisustvo ljudi jer su nas bukvalno opsedali i tražili hranu.

Lepa staza, ne mnog zahtevna što se tiče strmine ali zbog dužine ipak zahteva određenu kondiciju kako fizičku tako i mentalnu. U svakom slučaju prelepa dva dana na prelepe dve planine.