Maslačak

Recorded новембар 2017

3,7
7,3

близу Veliki Radanovac (Serbia)

12.11.2017.
FruSu avantura

Pešačenje po markiranim i nemarkiranim stazama u Subotičkoj peščari sa ekipom okupljenoj oko FRUavanture (Green Adventure Fruška gora, Tina Solar). Za sve su "krive" Gorana i Jelena, mislim krive u smislu da su me kontaktirale i zamolile da budem vodič-domaćin a njih dve će biti samo domaćice. Dogovor je lako postignut.

U nedelju sam krenuo ka okretnici na Radanovcu, već iz daljine sam primetio da su gosti stigli. Sačekali smo i one koje je navigacija navela na pogrešan put pa smo se oko pola deset konačno svi sakupili. Ukupno nas je bilo negde oko 25, nismo se prebrojavali, sve je nekako bilo opušteno. Dovoljna je samo zajednička fotka na početku pešačenja pa da se na kraju uporedimo ko je tu a koga smo (možda) ostavili u šumi. Šalim se, svi smo uspešno, možda nešto brže nego što su poneki mislili ispešačili planiranu trasu. Iskreno se nadam da je svima bilo lepo i da će svojim kućama uz neizostavni pesak u patikama poneti i lepe uspomene. Što se brzine hodanja tiče kao i dužine odmora, pa dobro, meni ovo nije bilo nešto brzo, zna to biti i brže a pošto nismo nešto dogovarali ni tempo ni satnicu neka bude da je sada bilo ovako a ako se nekada ukaže ponovo prilika onda ćemo se dogovarati oko svega detaljnije.

Pešačenje je počelo na okretnici Radanovac, nastavili smo ka jezeru Tresetište usput premeravali obim ogromne bele topole i zaključili da treba bar petoro da se drže za ruke kako bi je obuhvatili. Na jezeru se nismo predugo zadržavali, duvao je vetar, ribolovci su bili u akciji pa nije pametno da im se smeta a i nekako je prijatnije bilo dok smo hodali kroz šumu u zavetrini. Nastavili smo ka Radanovcu, malo smo se penjali na retke i niske peščane dine, pa smo nastavili kroz stari majdan peska i izašli na široki progon kojim smo hodali sve do grudobrana nekadašnjeg strelišta. Spuštamo se sa grudobrana na markiranu stazu i njom se vraćamo do okretnice Radanovac.

Drago mi je da je još jedna grupa ljubitelja pešačenja i prirode bila u prilici da hoda stazama kroz ovu našu peščaru.

Hvala Fruavanturi na lepom druženju i naravno na poklon majici.
vrh

Unpaved Road

• Слика од borisz86

borisz86 10.05.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

Dobra je staza, prolazi kroz interesantna predela: cuvena brda Pescare. 😁
    Start i cilj je kod Carde Antus, ko voli riblju corbu moze posle pesacenja da uziva i u ukusima tog specijaliteta. 🍲🐟