4,5
9,0

близу Subotica, Vojvodina (Serbia)

02.02.2020.
Četiri godišnja doba u Subotičkoj peščari
Zima u peščari
broj učesnika 165
trasa: Makova sedmica - Šištak - šuma Hrastovača - šuma Bukvać - Makova sedmica

Nestvarno lep dan, već oko 8 sati na zbornom mestu bilo je više ljudi nego... nebitno, bilo nas je toliko puno da je bilo gotovo nemoguće pozdravnu reč reći na zbornom mestu pa smo odlučili da to uradimo nešto dalje, na rubu šume, na kraju velike livade preko koje smo krenuli. Brojanjem smo utvrdili da nas je 165, mnogo više nego su i najveći optimisti predvideli, a gotovo duplo više od prognoze opreznih (neću da kažem pesimista, jer pesimistima nije ni mesto među nama).

Sunce je već pržilo, mislim pržilo ako se uzme u obzir da je tek drugi dan februara. Ohrabreni i sa puno pozitive u nama krenuli smo po planu ka Šištaku. Koliko god je lepo i koliko god prija veliki odziv, toliko je to sve teško kontrolisati, držati što ujednačeniji tempo hodanja koji će svima prijati. Gledali smo da se ne razvlačimo mnogo, periodično smo kraćim pauzama sačekivali one sa kraja kolone. Posle pređenih desetak kilometara ponovo smo stigli do livade, deo grupe se odvojio i pešačenje završio sa nekih 12 pređenih kilometara.

Veći deo grupe je bio istrajan. Prateći predviđenu rutu pešačili smo delom stazom našeg trek&traila, delom nekim stazama kroz Bukvać i Radanovačku šumu kojima ne idemo često. Kod nekadašnjeg strelišta sam morao malo korigovati plan, deo šume obnovljen je novim sadnicama. Zbog toga je izostao prolazak preko nekadašnjeg grudobrana strelišta.

Učesnicima su podeljeni bedževi, onima kojima nije doteklo biće podeljeni na prvom narednom sastanku odnosno na prvoj narednoj akciji. Pečat na učesničkom kartonu je zaključio današnje pešačenje, zimsko po kalendaru, prolećno po ambijentu.