3,9
7,8

близу Mokra, Central Serbia (Serbia)

Trek kreće iz sela Mokra. Oko 5 km ide se dosadnim kolskim putem, bez vidika, samo šuma i konstantna uzbrdica. Međutim, zbog onoga što posle sledi itekako vredi. Nakon otprilike 5 km skreće se sa kolskog puta desno u šumu i nakon 1 km stiže se do prevoja Preslap. Tu već puca pogled, divne stene za slikanje i livadica za izležavanje. Levo od Preslapa nastavlja potkovičasti greben ka vrhovima Rženac, Smrdan, Pasarelo i dalje ka Tremu. Desno, oko 1,5 km, je Divna Gorica (1.389 mnv) gde idemo. Potpuna je čistina, ide se livadskom stazom sa malo kamenja, bićete opijeni mirisima prelepog suvoplaninskog bilja a ko voli stene može dodati malo atrakcije i na nekim mestima umesto stazom uz liticu ispentrati se po stenama. Ja sam se nakon vrha spustio još par stotina metara niže, što se vidi na treku. Povratak je istom stazom.
Akciju izveli "PLANINARI 2. KATEGORIJE" 19.05.2018.god. sa prijateljima iz PD Preslap NIš
slika

Prevoj Preslap

vrh

DIVNA GORICA 1.389 m.n.v.