coros

Recorded јул 2018

2,3
4,6

Погледана 153 пут(a), скинута са сервера 2 пут(a)

близу Unterfloß, Salzburg (Austria)

Des de Kleinarl cal agafar una pista que porta al bonic llac de Jagersee. Es tracta d'un llac d'aigües maragdes, quees pot recórrer tot passejant i que compta amb el típic restaurant de muntanya per anar a passar el dia.
Nosaltres però hem de seguit per la pista, després de pagar una taxa i hem arribat a un ampli aparcament.
Des d'aquí un sender ben senyalitzat s'endinsa per un bosc de grans conniferes i va ascendint amb bones vistes de l'aparcament on hem deixat el cotxe i el llac Jagersee.
El camí puja i puja sense treva , en alguns moments trobem graons de fusta que ens faciliten l'ascensió. Després d'una horeta de marxa arribem al punt més alt de la ruta i creuem el riu per una passera de fusta. A partir d'aquest punt s'obren davant nostre vistes ben àmplies sobre l'altra vessant i el llac Tapperkansee objectiu d'aquesta caminada.
Paga la pena la pujada per poder gaudir d'aquest paisatge i anar reseguint aquest estany alpí, d'aigües ben clares i envoltats de praderies i crestes que superen els 2.000 metres.
Al costat del llac el típic refugi on aturar-se a descansar i prendre alguna cosa. Un indret per relaxar-se i contemplar un paisatge genuinament alpí .
A partir d'aquí cal seguir el mateix camí de baixada fins a tornar a l'aparcament. La sortida no té cap dificultat i està perfectament senyalitzada.