3,9
7,8

близу Timotijevići, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u nedelju 27. maja 2018. godine izveo uspon na 5 vrhova na planini Tari i to: Zborište (1544 m), Kršanjska glavica (1424 m), Runjeva glavica (1438 m), Gavran (1453 m) i Iver (1478 m). Ukoliko se krene pored Visitorskog centra, odnosno hotela ,,Čarobni breg,, prema vrhu Gavran, ide se prvo asfaltnim putem oko 500 metara, nakon toga još oko 3,5 km makadamskim putem sa blagim usponom. Do vrha Gavran se prelazi pretežno pašnjačkom visoravni, mestimično pored koliba i vikendica. Sa Gavrana se silazi na makadamski put, koji vodi od zaseoka Sekulić ka Visitorskom centru i njime se nastavlja dalje oko 1 km, nakon čega se skreće levo stazama do vrha Runjeva glavica. Prelaz kolskim putem do Miloševca i dalje do vrha Zborište. Grebenski prelaz do vrha Iver i skijališta i takođe dalje grebenom do početne tačke. Nastavlja se dalje na obližnji vrh Kršanjska glavica markiranom stazom, a povratak opet do početne tačke prečicom kroz borovu šumu. Vodič: Stefanović Slobodan.

Voda 2

Visitorski Centar

Crni Potok

Izletiste

Izletiste sa stolovima i nadstresnicom

Nadkraj

Cesma

• Слика од Nebojša Mikavica

Nebojša Mikavica 03.08.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

super, ultralagan i atraktivan trail. hvala Stef :)