1,3
2,6

близу  Pavlovici, Central Serbia (Serbia)

'Nedirnuta lepota skrivena među okolnim planinama', glasi jedan od opisa ovog područja. Ova mala avantura to još više potvrđuje.
Početak staze je od ušća Kozlice u Kamenicu, odmah ispod nekadašnjeg Ranča Orlovo gnezdo. Ljubiteljima prirode ovo mesto je bilo dobro poznato. Za one koji ipak ne znaju, iz smera Požege ili Divčibara, kod crkve u Duškovcima skreće se putem kroz šumu pored tzv Belog potoka, pa se kod nakon 4,5 km kod groblja u Mršeljima skreće levo i ide još oko 3 km. Iz smera Čačka, posle Bogdanice, takođe se skreće kod groblja u Mršeljima.
Penjanje počinje kamenovitom stazom u suprotnom smeru, prolazi se kroz manju brezovu šumu i izlazi na greben. Odatle se laganim usponom preko visoravni dolazi do vrha Vlašić, odakle se pruža prelep pogled na vrhove Maljena i udaljenijih planina, i na kanjone Kamenice i Kozlice. Silazak u kanjon Kozlice kroz veoma mali potok koji počinje odmah iza vrha. Kada se siđe u kanjon, kretanjem uzvodno oko 500 metara, dolazi se do prelepih vodopada ispod borove šume.
Povratak kroz kanjon. Pri kretanju kroz kanjon treba prelaziti 10ak puta sa jedne na drugu obalu.
Postoji još nekoliko varijanti za obilazak ovog područja i vodopada, odnosno dolaska sa drugih strana; možete istražiti na Google Earth-u i Wikilocu. Takođe, postoje i duže staze kojima je ova putanja samo jedan deo.