peproser

Moving time  7 сата 58 минуте

Вријеме  10 сата 33 минуте

Број тачака 6446

Uploaded 21. септембар 2020.

Recorded септембар 2020

9,4

Погледана 96 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Tordera, Catalunya (España)

La ruta que em triat s’inicia a Tordera on a través del camí de la Tourdera arribem a Sant Celoni per agafar el GR97 fins Sant Joan de Sanata.
A Fogars de Tordera i Hostalric ens em vist obligats a agafar una variant i alguna drecera pels desperfectes del temporal Glòria encara pendents.
Passat Sant Celoni han desaparegut les marques del GR97 i ens ha obligat a retrocedir i entomà el Camí correcte. Si no ens volem perdre, abans de creuar la passera de La Tordera hem d’agafar un petit camí empedrat a la dreta, que al passar arran de dues cases despista una mica i mes, sense cap marca visible. Hem tingut que preguntar a un resident de les mateixes per confirmar-ho.
En aquest punt el GR97 es converteix en un petit sender de 150m estret, amb ferm irregular i ple de bardisses que t obliguen a tot tipus de moviments i et ralentitza la marxa. A uns 2 km de les bardisses s’ha de travessar La Tordera per la seva llera. Avui em pogut aprofitar una petita passera de pedres però amb mes cabdal obligarà a descalçar se o fer una voltada
Em comenzat l’etapa a les 5 del mati, el que a suposat caminar les dues primeres hores de fosc. Ha caigut alguna gota a la sortida i a Sant Celoni. Hem pogut dinar bé a la Font Fresca però després ens ha caigut un ruixat fins lurbanització de Can Pagà que ens ha obligat a utilitzar els paraigües i a accelerar la nostra marxa.
La ruta te un paratge bonic com es el Montseny i la Tordera. Llàstima dels 20 km que es fan a prop de l’autopista que es fa monòton.
Degut a que estem en temps de Coronavirus i el que això comporta hem tingut que tancar les etapes i reservar estància abans de sortir.
Avui Tanquem l’etapa a Can Felíp, casa rural de Sant Joan de Sanata on ens espera una bona dutxa i un bon sopar
Salut!

Can Carbonell de Llinars del Valles

Sant Joan de Sanata

Casa rural Can Felip de Sant Joan de Sanata

Final de la primera etapa

• Слика од Josep del Rio Garriga

Josep del Rio Garriga 22.09.2020.

Una ruta feta a alta velocitat... I anaves en patinet... Josep?.
    Per cert, molt ben explicada!