peproser

Moving time  9 сата 11 минуте

Вријеме  11 сата 57 минуте

Број тачака 7018

Uploaded 23. септембар 2020.

Recorded септембар 2020

9,9

Погледана 49 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу Caldes de Montbui, Catalunya (España)

En la ruta d’avui en sortit de Caldescap a la Torre Marimon (2 km) on hem agafat el GR72 fins Terrassa, final de etapa d’avui.
Una etapa molt mes bonica que la de ahir. Amb 30km dels 39 per camps i boscos i 9 de urbans dels quals 8 han estat dintre de Terrassa.
Els 25 km primers hem gaudit amb els tobogans que combinaven el cultius amb el bosc i trams amb sol ( important avui) amb trams per l’ombra. Arribant a Sabadell els boscos se han anat combinant amb tram urbà fins a Terrassa on després de seguir el GR97 per la ciutat durant uns 3 km,
(45 m.)hem decidit arribar al hotel per la via mes curta i aquesta afegia 5 km mes urbans
Això ha suposat 2 hores mes de caminata urbana.
Cal destacar la arribada a Sabadell que es fa pel parc natural del riu Ripoll. Tot ombrívol. Malgrat que el recorregut te alguns desperfectes del Gloria,ha estat una pilota d oxigen fresc.
Si mireu el kilometratge, el temps i el desnivell acumulat veureu que La etapa d’avui te números molt similarrs a la de ahir.
Hem tingut un dia de sol important que ens ha agotat les existències d’aigua en 2 ocasions
En resum 3 etapes assolides
Nosaltres tocats però anímats perquè, encara que demà serà l’etapa mes dura,
es l’última

Sant Julià d’Altura

2 коментар(а)

• montsemp 24.09.2020.

Impressionants!! Pell de gallina amb cada etapa... ni m’imagino la de demà, que serà l’ultima. Molta força i molts anims!! N’estic segura que en Manel no deixa de donar-vos alè! Un petonas... ho teniu a tocar ja!!!

• Слика од Josep del Rio Garriga

Josep del Rio Garriga 25.09.2020.

Guardeu una mica de delit i no ho gasteu tot... Anims.. !
    Una etapa igualment guapisima..,.