peproser

Moving time  7 сата 4 минуте

Вријеме  8 сата 48 минуте

Број тачака 4626

Uploaded 24. септембар 2020.

Recorded септембар 2020

6,5

Погледана 68 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу Terrassa, Catalunya (España)

L’etapa d’avui es tractava d’agafar a Terrassa el Camí Romeu (el mes antic i conegut) que va de Barcelona a Montserrat.
Sortint de l’hotel on hem passat la nit anem a trobar l’entroncament del GR97 amb el GR96 que es el Camí Romeu
Etapa bonica en la major part del seu recorregut. Només s’ha complicat pujant a Collcardús amb un rec de pujada empedrat, estret i embardissat. Prop d’aquest punt el camí també travessa la carretera de Terrassa a Olesa de Montserrat que pel tràfic que registre el considerem un punt negre.
El kilometratge ha estat menor que les altres etapes però el desnivell acumulat es superior pels 5 km de pujada fins el viacrucis de Montserrat, destí i motiu de la caminata.
El temps ha estat caluròs i xafagòs tot el dia, sobretot a la pujada a Montserrat (de 14 a 16 hores).
Però avui no hem petit tant. Saber que s’acabava, el emblemàtic del final de etapa i, per mi, complir un compromis pendent ens ha donat forces extres per acabar la abans del que teniem previst
Avui a dormir a casa.
Recordar que aquesta travessa s’ha realitzat en temps de coronavirus el que ha complicat la programació de les etapes principalment perquè hem trobat allotjaments tancats. El meu agraïment als “capos” que m’han acompanyant Joan Fluvià (gran guia) i Pere Roca (tresorer) per la seva predisposició, esforç i paciència.
Avui pernoctem a casa
Salut!
Fotografija

Primera vista de Montserrat. Des de l’alçada de la planta de Vacarisas

Des de la urbanització de la Coma

Fotografija

Monistrol de Montserrat

Darrere les rampes del monestir

• Слика од Josep del Rio Garriga

Josep del Rio Garriga 25.09.2020.

La meva enhorabona pel complimentt del vostgre projecte. Aquesta es una sortida de nivell per recordar.
    Ah.. unes fotos precioses!