Вријеме  5 сата 22 минуте

-2 m
3,6
7,1

Погледана 69 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Ullà, Catalunya (España)

4H 57 AMB ESMORZAR INCLÒS i fotos
Sortim de Ullà.També poden fer.ho, des de Bellcaire. Anem a buscar un camí antic que surt de Cal Mas Xiquet, però per si de cas...,anem per pista carretera, que va a Bellcaire, Pirinexus, encara que la deixem, i per camps agafar el camí, maco encara, hi ha rodetes ciclistes, així que si es pot passar per can Xisquet. Però a la pedrera, el camí està tapat , i anem per camps, de can Blanc, i tornem a la carretera, més prop de Bellcaire. On millor comença. A Bellcaire
Primer aquest antic camí, després la carretera/pista i després la gral, que no passa per Bellcaire.(v.fotos) i amunt amunt cap el Puig Rodó, o muntanya de Ullà. .Baixem al coll sota el castell. Coll de la Creu de Santa Caterina.
Aquí esquerra a camí aSanta Caterina (on hi ha una pista que va a Bellcaire )i a la dereta, cap a Torroella. Amunt al castell, fotos i vistes dels Pirineus i baixada forta al coll d'en Garrigàs. a la dereta, camí a Torroella i ara amunt fins el Montplài baixant passen
per altre Puig Rodó, arribem a les Dunes coll de Sorres.
Aquí amb taules. I opcions varies, veure fotos, cap Torrella, directa , circuit btt,per pista/carreta 1/5 quilòmetre asfalt després mig quil. pista. I també cap Santa Caterina.
Nos voltem més per baixar per les dunes, encara es veu la terra i ja menjades pels arbres fins la carretera uns metres i pista, trobem a la dereta, la baixada btt, directa i fins Torroella

Muntanya d'Ullà

CARR

PA

PUIG_RODO

Coll de la creu de santa caterina