Maslačak

Средње

• Слика од Troglav (do Obradove cesme)

05. октобар 2020.

октобар 2020

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Send to your GPS Send to your GPS

близу Lopatnica, Central Serbia (Serbia)

3.10.2020.
Troglav

Polazak iz Bogutovca, nakon dolaska kraći odmor u kafani Kod Mira i priprema za polazak na stazu.
Staza u prvom delu vodi dosta strmo uzbrdo ka vrhu Veliki Klik 710 m, staza je zanimljiva, prolazi delom kroz šumu. Sa Klika se spušta na put, tucanik, putem mogu proći i automobili, dok smo mi bili na česmi prošao je jedan plavi kombi.

Ova deonica mi nije dobro legla pa sam kod Obradove česme odlučio da ne idem dalje tj da izlazak na vrh ostavim za neku drugu priliku. Dobra ili loša odluka? Gledano sada loša, mislim da sam mogao nastaviti samo da sam malo bio raspoloženiji da se izborim sa kratkotrajnom krizom uzrokovanom lošim čarapama, suncem i još ponečem. No, neki dan sam napisao da je život pun uspona i padova, uspona je bilo podosta a pao još uvek nisam.

Silazak je opet tim dosadnim putem do dela gde smo se spustili sa Klika, pa dalje još istim putem u pravcu Bogutovačke Banje gde sam stigao po prvi put u životu i moram reći da me ni najmanje nije impresionirala. Ko zna, možda neki drugi put kada dođem, a hoću jer mi Troglav neće pobeći, možda tada budem imao drugačije mišljenje.