Вријеме  2 сата 3 минуте

Recorded мај 2015

2,8
5,5

Погледана 484 пут(a), скинута са сервера 10 пут(a)

близу Espiells, Catalunya (España)

Ruta molt senzilla que surt d'Espiells en direcció a la Urbanització de Can Portell, sense arribar-hi. Desprès gira fent el camí de tornada en paral-lel al d'anada però separats l'un de l'altre pel Torrent de Can Llopard. Passem per Can Catassús i anem a tocar el Riu Anoia, riu que seguim mentre caminem pel polígon industrial d'El Molí d'en Guineu i voregem els magatzems de Mercadona. Passem pel Maset d'Espiells i remuntem fins a la Miranda d'Espiells a on acabem la caminada.

Als pocs metres del començament de la ruta ens trobem l'Ermita romànica de Sant Benet d'Espiells. Es del segle X
Desprès anem passant per una zona a on hi ha moltes caves, com mostren els diferents waypoints. El trajecte tê uns 3 km asfaltats: els dos primers son els de començament i el tercer es el que hi ha a la urbanització de la zona de Mas Esperó.
El final de la ruta es a la Miranda d'Espiells, des de on es tê una bonica panoràmica de tota la zona.

Caves Tornés i Bel

Ermita de Sant Benet

Escola de Viticultura

Juve i Camps

Més caves i camps de blat