veljovic

Тешко

27. јануар 2021.

јануар 2021

близу Valjevo, Central Serbia (Serbia)

Mislim da je prvi deo trase lagan i poznat mnogima pa o tom delu neću da pišem. Od mesta gde je onaj tunel "nako" pa sledeća kontrolna tačka, skrenuo sam levo, pravo uz liticu neobeleženom stazom koja je i pored toga što nema vegetacije, naročito u gornjem delu, gotovo neprohodna a uspon neću ni da spominjem (vidi grafikon). Da ne bude zabune, tu se može skrenuti i levom bočnom padinom gde ipak postoji kakav takav put, ja sam se odlučio za desnu bočnu padinu zbog toga što sam želeo da što pre izađem na vidikovac. Zimi se ovo može nekako izvesti ali kada ima vegetacije - ne preporučujem.
Osim toga, nekoliko reči o stazi kojom ćete se spustiti do Jerininog grada i reke Gradac. Staza je bila izuzetno klizava a opasnosti je bilo i pored toga što sam koristio dereze, jer se sneg lepio i povremeno sam na nogama imao "tegove".
Dalje nisam hteo da idem uzvodno jer nisam imao ni snage ni želje za nove izazove pa sam odlučio da pregazim Gradac i krenem nizvodno ka manastiru Ćelije.
Ostali deo puta sam proveo uživajući!

Spomenik

Mostić

Tunel onako

Skretanje

Ovde desno u odnosu na stazu, grebenski