veljovic

13. фебруар 2021.

фебруар 2021

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Pali, Central Serbia (Serbia)

Polazak je bio od Železničke stanice Samari u 10:05. Ipak nisam sledio markaciju staze koja vodi do pl. doma Povlen, već sam grebenom preko Ostreša došao u Taor, pa u Mravinjcima skrenuo ka Maglešu.
Vrh Pali sam zaobišao jer nije bilo jasne markacije ka vrhu sa ove strane pa sam zbog povratka u zakazano vreme vozom odustao. Dalje sam sledio markiranu stazu za koju nisam znao gde vodi. Imao sam trek koji sam sam napravio ali sam se zaneo uživajući u prizorima i promašio greben kojim sam planirao da se vratim. Mrsko mi je bilo da se vraćam pa sam igrao na sreću: preseći ću ovako, možda ima neka staza koja se ne vidi iz satelita i sl.
A kako to obično i biva, ... skoro pa belaj. Naišao sam na neku prastaru markaciju uz reku Zabavu i pokušao da je sledim donekle. To donekle me je dovelo do nagrade - video sam prelep vodopad na reci Zabavici, neposredno pre ulaska u reku Zabavu.
Zbog vremenskog tesnaca tu sam se izuo i pregazio reku Zabavu planiravši da se malo popnem do pruge i tako se vratim do stanice. Plan je, srećom, uspeo.

Start

• Слика од Start

Pogled

• Слика од Pogled
Sa grebena na železničku stanicu