5,8

Погледана 222 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Súria, Catalunya (España)

Bonica caminada circular que comença i acaba a la Colònia Valls (Valls de Torroella) i que transcorre per la Serra de Castelltallat. La ruta comença a la Colònia Valls i es dirigeix cap a les Feixes de Coaner. Un cop allà, s'agafa el trencall cap al nucli de cases del Semís i puja cap a l'antiga masia de Gotzems, una bonica casa pairal actualment en runes. Des d'allà, se segueix la carena fins a Coaner. El tram més dificultós és la baixada a Coaner. S'ha de seguir en tot moment el filat elèctric pel bestiar. Durant el trajecte es veuen bones vistes del santuari i castell de Coaner. Un cop a Coaner, es puja fins a la creu de pedra i la Senyera, per acabar baixant per un corriol fins a la carretera BV-3002. Un cop a la carretera, ja només quedarà 1,5 km per arribar un altre cop a Valls de Torroella. Es pot escurçar la ruta en uns 7 km aproximadament si es deixa el cotxe a les Feixes de Coaner i es comença i acaba la ruta allà.