Maslačak

Лако

• Слика од Velika stena (jezero Rovni)

06. септембар 2021.

септембар 2021

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Outdoor Navigation Outdoor Navigation

близу Rovni, Central Serbia (Serbia)

4. septembar
vodič Zoran V.
učesnika 20

Ostatak dana u okolini Valjeva iskoristili smo da posetimo vidikovac na jezeru Rovni. Minibusom dolazimo do rampe pre brane, ima dovoljno veliki parking za desetak vozila. Prelazimo preko brane i uskom stazom krećemo blago uzbrdo. Sa suprotne strane se vide antene na vrhu koji je naposredno iznad vidikovca.

Na jednom račvanju u šumi nastavljamo putem nadole (desnim krakom) i prolazimo kroz nestvarno lep deo, prirodna klimatizacija na vrhunskom nivou. Posle kraćeg pešačenja kroz šumu ponovo smo na asfaltnom putu, još malo hodamo i stižemo do odvajanja desno (jasno obeležemo velikim putokaznim tablama) ka vidikovcu Velika stena.

Preostaje još malo napora da se popnemo do vidikovca. Ispod stena je šank sa hladnim pićem pa je ugođaj potpun, i cene su sasvim prihvatljive.

S obzirom na raspoloživo vreme povratak do busa je bio istom stazom. Još jedna lepa destinacija koja može da se obiđe prilikom proputovanja kroz ove krajeve. Jedan od lepših vidikovaca i pogleda u Srbiji.