Средње

19. април 2021.

април 2021

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Live Tracking Live Tracking

близу Krepoljin, Central Serbia (Serbia)

Lepa i ne previse zahtevna staza,tehnicki laka,osim u delovima na samom usponu na vrh i po grebenu,oprez i paznja u toplim danima,da ne bude neki poskok na putu.Prvi deo treka predjen kolima od silaska sa asfalta dobar makadam uz Krepoljinsku reku do startne pozicije gde ima mesta za parkiranje,i gde se Komnenska reka uliva u Krepoljinsku.Smer kretanja uz Krepoljindku reku,mahom kollski put i sumski,do izvora Krepoljinske reke,dalje sumska staza uglavnom.Moze se piti voda.Od izvora pocinje jaci uspon.Kod stare stalice ima dve staze,obe vode na vrh
Mi smo jednom popeli,drugom sisli.Odlican pogled sa vrha. Izbegli smo spust grebenom pa smo se malo vratili nazad,do prvog skretanja u desno posle stare stale, i ukljucili na stazu na livadi koja se spustala sa vrha celim grebenom.Dalje spust ,markacije u dobrom delu staze na kamenju,malo tehnicki zahtevnije,kamenjar.Skroz kadacse izbije do kolskog puta otisli smo desno prema Hajduckoj pecini,vredi obici, i Mijucica pecinama gde je izvor Komnenske reke,ubrzo odvajanje,ako necete do Hajducke skrenite levo po markaciji i ubrzo cete stici do Mijucica gornje i donje pecine,jasno je obelezeno,vredi ih videti.Dalje spust sve kolskim putem,oko 4-5km.