4,4
8,7

Погледана 1424 пут(a), скинута са сервера 19 пут(a)

близу Viladecans, Catalunya (España)

L'excursió comença al parc de la Torre Roja de Viladecans. Passa per Sant Climent i va direcció la Colònia Güell sense pujar fins a l'ermita de Sant Ramon. De tornada, sí es passa per l'Ermita tot i que es pot tornar pel camí per on s'ha anat, ja que hi ha una pujadeta força pronunciada.

És una ruta molt recomanada a la primavera, ja que es pot gaudir dels cirerers en flor i no fa molta calor, tot i que hi ha trams amb foça hombra.

Un error alhora de pujar la ruta ha fet que les imatges fetes no es pugesin. De totes formes, el camí és senzill i sense gaire pèrdua.
Ризик

fort pendent

Intersecció

Torre Roja

Река

Riera

slika

Masia

Es deixa la riera per agafar el camí que puja per l'esquerra a la banda dreta de la masia.

plaça Joan Güell

slika

Vistes a Sant Ramón

Intersecció

hh

Fem 15mts de Carretera

En aquest punt s'ha d'agafar la carretera i no el pont de fusta. Després d'uns 15mts de carretera es troba un nou camí que és el que es seguirà.