perfavic

Recorded октобар 2017

4,6
9,1

Погледана 575 пут(a), скинута са сервера 13 пут(a)

близу Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Per poder fer la ruta amb la exclusiva utilització del transport públic, quatre membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, sortim a les 6,15 de poble amb bus per enllaçar amb el tren a Sagrera-Meridiana i baixar a Vilafranca cap a un quart de nou. Després d'esmorzar al bar de l'estació de bus de Vilafranca, a les nou tocades agafem el bus L1 que, després d'una volta "turística" per el poble, a dos quarts de deu ens deixa a la Zona Esportiva, inici de la caminada. Tot el camí es fa per pistes de terra i asfalt, sense cap entrebanc remarcable, llevat que, al punt indicat com a "cruïlla incorrecta", ens desviem cap a la esquerra en lloc de continuar cap a Can Baltà, el que ens fa fer una volta sense sentit i allarga el temps i distancia previstes. A banda dels panells explicatius respecte als pèlags, hem rebut informacions addiccionals per part del responsable de la Masia Tres Pams, fet que sempre es d'agrair. Cap a un quart de quatre hem dinat a un restaurant prop de l'estació i a les 16,40 hem pujat al tren per, després d'enllaçar amb bus a Barcelona, arribar a casa a tres quarts de vuit del vespre.