3,2
6,5

близу Rudnik, Central Serbia (Serbia)

30.03.2019.
Rudnik
broj učesnika 47

Trasa: pl. dom - Viulj - Gradovi - Cvijićev vrh - spomenik - Banetov vrh - Srednji Šturac - Mali Šturac - pl.dom

Jutro je obećavalo divan dan. Planiranu trasu pešačenja po vrhovima Rudnika u dogovoru sa Ćirom korigujem, skraćujem, kako bi smo popodne stigli i na Ostrvicu.

Grupa kompaktna, staza lagana, vreme idealno. Šta još treba za sreću? Nakon povratka u pl.kuću spuštamo se do centra, sedamo u bus i vozimo se do Varnica odakle krećemo na Ostrvicu.

Uspon je strm, zanimljiv, osiguran na nekoliko mesta klinovima i sajlama, pravi zazov za sve one koji do sada nisu imali prilike da se susretnu sa ovakvim usponima.

Većina je uspela da se popne na vrh, bilo je lepo videti zadovoljstvo na licima svih kada su se spustili dole do puta.
Broad-Leaved Forest
680 m visina
860 m visina

• Слика од srdjan.radisa

srdjan.radisa 03.07.2019.

Track je odličan. Išao sam pre 2 dana, i čisto da upozorim ostale putnike namernike da sam tokom uspona od Planinske kuće do Cvijićevog vrha(negde na polovini otprilike), čuo šuškanje u grmlju, lom grančica i groktanje nedaleko od staze. Nimalo prijatno iskustvo. Pitao sam meštane kažu da bude po koja divlja svinja ali su retke. Ne bih da vas zaplašim, ali ipak budite oprezni i krećite se u većim grupama.