3,2
6,4

близу Malo Središte (Serbia)

09.04.2016.
Vršačke planine
- od planinarskog doma do grada i nazad -

Nastavak akcije uspedio je nakon kratkog predaha u domu, ja sam zgrabio svoj mobilni telefon koji sam jutros zaboravio u domu i proverio kakva je situacija sa ručkom koji se sprema za učesnike akcije. Četiri učesnice odustaju od dalje akcije, one će samostalno da planinare do Đakovog vrha i nazad.

Mi krećemo putem ka odmaralištu Crvenog krsta isto kao i sinoć. Kod odmarališta je kontrolna tačka za učesnike treking lige. Uključujemo se u stazu i preko Turske glave idemo ka Kuli. Usput nas povremeno pretiču oni najbrži učesnici treking lige među njima je i nekoliko naših članova koje zdušno bodrimo. Sa Kule silazimo ka Crkvici i dalje stepenicama ka gradu. Spuštamo se u grad, predah u poslastičarnici ili kafiću već prema tome ko šta više preferira.

Povratak do Crkvice istim putem. Stepenicama nikada kraja, sreća pa su klupe za predah česte. Kod Crkvice srećemo Borisa i Željka iz naše treking ekipe, uskoro stiže i Edita. Sa Borisom nastavljamo dalje ka cilju prateći celo vreme trasu treking staze..