Malo Stado

06. октобар 2021.

октобар 2021

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Outdoor Navigation Outdoor Navigation

близу Grebenac, Vojvodina (Serbia)

SAMO ZA AVANTURISTE⚠️⚠️⚠️⚠️
PUNO DUBOKE PRAŠINE PO CELOM BRDU.❗❗❗❗
Šumska tumarala u akciji obilaska ovih ledina🙃.Kum i ja polazimo sami na ovi šetnju i vozimo se do sela Grebenac.Parkiramo se kod lovačkog doma,bar mi se čini da je lovački dom,i krećemo putem koji idu svi koji idu na ovo brdo. Koliko sam uspeo da provalim mi smo krenuli u kontra smer ali pošto u šumi nema saobraćajnih traka nismo pogrešili. Dan kad smo mi bili je duvao jako vetar,ono kako duva i na Vršačkom bregu. Da ne dužim priču o lepotama koje smo videli i o tome koliko smo uzivali,no dolazimo do dela gde kum i ja odlučujemo da ovu staazu produžimo ka neki km.Skrećemo i odvajamo se od svih ostalih i brzo shvatamo da nam nema nazad kroz gusto trnje u kom smo se našli. Znači posledni km,pre izlaska na put,je urastao. Ne postoji nikakva oznaka ,niti je put prohodan,mozda i jeste sada posle nas,puno je šiblja . Trudili smo se da pokrijemo lica kako nas tu bar ne bi izgrebalo. Znači ovaj deo je samo za one kojima je šetnja po dupokoj prašini koja je puno rasprostranjena po čelom tracku ,dosadila i zele malo da se zabave. Ja sam bacio posle ove šetnje svoje pantalone i dux u kojima sam išao,samo zbok ove male avanture pred kraj.