3,3
6,6

близу Zasavica Druga, Vojvodina (Serbia)

26. maj 2019.
3. kolo Vojvođanske treking lige
Zasavica
organizator PAK Čivija, Šabac i komisija za treking PSV
broj učesnika oko 200
ukupno oko 500 učesnika bilo je danas u Zasavici na 1. susretu planinara u okviru koga je bilo i kolo VTL.

Po prvi put sam bio na ovom mestu, po prvi put je ovde održano i kolo treking lige. Iako sam svojim delovanjem u poslednje vreme sve dalje od trekinga, priznajem da volim da dođem, vidim, osetim, ipak je treking nešto što se skuvalo u mojoj kuhinji.

Očekivanja nisu bila velika, bio sam upoznat sa pripremama, stazama, znao sam kakav je teren oko Zasavice pa shodno tome ne mogu biti ni razočaran. Kada bih morao dati neku ocenu ona bi možda izgledala ovako: organizacija 5-, markacije 4+, okrepa 5, atraktivnost staze 3+, dakle tu negde između jakog vrlo dobrog i slabašnog, kroz iglene uši odličnog. Znam kako je teško u današnje vreme organizovati nešto a da kotizacija ne bude veća od 300 dinara, meni je i markiranje bilo više nego korektno, možda su falile neke usperavajuče oznake na račvanjima staza za one koji ne pogledaju na mapi šta ih čeka na sledećoj kontorlnoj tački, okrepa je, bar na maloj stazi bila top, svega je tu bilo, a što se atraktivnosti staze tiče bilo je lepih detalja a bilo je i onih možda na prvi pogled manje lepih ali jednostavno teren je takav i to je to i ne može se tu ništa menjati.

Ovim kolom liga je zaokružila sve one destinacije koje su i sa turističke strane nešto što Vojvodina ima da pokaže i pruži kada je aktivan vid turizma u pitanju. Hodati ili trčati Fruškom gorom, Vršačkim bregom, Deliblatskom i Subotičkom peščarom, Gornjim Podunavljem, Zasavicom privilegija je samo onih koji vole Vojvođansku treking ligu.

Možda bi se termin održavanja ovog kola mogao rotirati sa nekim fruškogorskim, tj. premestiti u jesenji termin ali to već nije na meni. U svakom slučaju od mene hvala svima koji su doprineli da se jedno kolo VTL održi ovde.