efrainlarrea

Recorded април 2019

3,5
7,0

Погледана 333 пут(a), скинута са сервера 11 пут(a)

близу Vilaller, Catalunya (España)

Ruta circular sortint del poble de Vilaller. Es puja per camí marcat amb estaques grogues fins al coll de Serreres. A partir d'aquí s'agafa la carena de vegades amb camí marcat i molt sovint camp a través. Es van encadenant cims amb alguna petita grimpada testimonial fins arribar al Tossal de l'Orri. Iniciem el descens directe en direcció a Casós, passant per l'ermita de Sant Salvador i llavors ja per camí ben marcat fins a Casós i ja a Vilaller
En aquest punt es pot seguir un sender que baixa a Casós, però cal seguir en direcció a Cóll
Aquest petit ressalt, clarament visible des de Vilaller és el primer aflorament rocós que trobem a la carena.
Aquest cim és més aviat una carena llarga que acaba amb un petit descens fins a la collada de Calbo. La vegetació densa desapareix a partir d'aquí.
El primer veritable cim de l'ascensió. Cal fer una petita grimpada per accedir al punt més alt, en el que hi ha una placa metàl·lica.
Baixant del Tossal de la Moixa passem per un petit collat sense nom des del que veiem l'ascens que ens queda fins arribar al Tossal de la Mina
Aquest és el penúltim cim de l'excursió. D'aquí un carener quasi pla ens portarà fins al darrer cim, el Tossal de l'Orri
Darrer cim del dia. És arrodonit i sense estimballs. Bonic mirador de la vall de Barravés, la vall de Boí i vistes de molts cims (Maladetes, Turbón, Besiberris, Eriste...)
El camí seguit ens du a aquesta bonica ermita que hi ha penjada just al damunt de Casós.