3,4
6,8

Погледана 871 пут(a), скинута са сервера 25 пут(a)

близу  la Rabassada, Catalunya (España)

La ruta comença a Casa Juaco, on s'hi pot arribar a través de la carretera d'Horta a Cerdanyola (BV-1415), a 5 minuts de la Ronda de Dalt. També s'hi pot arribar caminant/corrent aprox 1km per un camí des del Velòdrom d'Horta (parada Montbau), que passa just davant de la residència d'estudiants.
Els primers quilòmetres són de baixada i segueix la ruta de la Marató de Collserola. Després es fica pel bosc pel mig de corriols i després de creuar la carretera de nou, acaba arribant al bonic Mirador de Maria Gispert, des d'on es veu tota la plana de Barcelona i, cap a l'altra banda, fins a Barcelona i més enllà fins i tot el Pirineu. Després d'uns quilòmetres més arribem a Vista Rica, on podem beure abans d'encarar els darrers quilòmetres, de pista amb vista sobre la ciutat, fins arribar de nou a Casa Juaco.

• Слика од Xesco Hernandez

Xesco Hernandez 18.08.2018.

I have followed this trail  проверено  View more

He fet aquesta ruta però en sentit contrari i sortint de Pla dels Maduixers. A Vista Rica és on he enganxat aquesta ruta. Te senders (Magarola, Coll de Torreferena) i bastanta pista (tota la resta). Maca i bona per fer pistes en pujadeta. Gracies per compartir!