valiskan

Recorded август 2016

4,0
8,0

Погледана 1124 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу  Les Angles, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

L'estany de la Bullosa (o Bollosa), en francès lac des Bouillouses). Cim del CARLIT i els 12 estanys (A)
Cim de Carlit 2921m desde L'estany de la Bullosa. França.
Cami marcat i facil de seguir amb bon temps, les marques son grogues, despres de Estany Sobirà les marques son fites i alguna de color vermell molt gastat.
El ultim tram costa veure el cami, par això amb boira es necessari el GPS. Es una ruta molt maca amb bonesvistes.
El accés amb coche desde Pla de Barrès fin al aparcament del Lac des Bouillouses esta tancat ses de 2 juliol al 4 de Setembre entre la 7 i 19 hores.
Despres de les 19 hores fins al mati es pot anari amb coche fins al aparcament del Lac des Bouillouses.
Hi ja servei de bus cada 15 minuts. Val 5€ la tornada es gratis. Es un bon servei. a mi m'agrada, aquesta vagada l'è fet servir.
La ruta ha set aquesta: L'estany de la Bullosa (o Bollosa) en francès lac des Bouillouses)2921m, Estany del Viver, Estany Negre, Estany de las Comassa, Estany Sec,
Estany Llarg ( vista), Estany Bailleul, Estany Sobirà Gelat, Pic Petit del Carlit 2910m. Cim del Carlit 2923m. Estany Sobirà, Estany Trebens, Estany Casteilla, Estany de Dougnes, L'estany de la Bullosa. (A) - S255