marcalgil
46 4 0
  • Слика од VILASSAR - MATARO - 5 SENIES - CASTELL DEMATA - CAN BRUGUERA - MATARO - VILASSAR

Вријеме  2 сата 51 минуте

Број тачака  2180

Uploaded 27.12.2012.

Recorded новембар 2012

-3 m
6,5

Погледана 1700 пут(a), скинута са сервера 11 пут(a)

близу  Vilassar de Mar, Catalunya (España)

Ruta circular de Vilassar a Mataró, 5 Cèneis, Castell de mata, Can Bruguera, Mataró i retorn a Vilassar. Apta per running i BTT. Camí una mica perdedor entre el Castell de Mata i Can Bruguera, per corriols en general en bon estat fins sortir al GR dalt la carena a prop de Can Bruguera.

2 коментар(а)

• Слика од Thiago25

Thiago25 01.04.2013.

Muy buenas, me podriais decir como ir de les cinc sènies hasta el castell de mata.
    Gracias un abrazo.

• marcalgil 01.04.2013.

Ostres, només et puc dic que et descarreguis el track que et portarà cap al Castell de Mata. A la cruïlla de la primera foto has de agafar el camí que es veu cap a la esquerra, que indica Ruta del Canigó, i tirar cap amunt. Després hi ha un petit tram que puja en mig del bosc i surt a un camí que et durà cap a la Carretera de Mata i Castell de Mata.
    Nosaltres sóm de Vilassar i no coneixem amb detall la zona, vam descubrir aquest camí un dia que vam coincidir amb una parella de Mataró que hi pujava per aquí.