stefs

Тешко

• Слика од TARA Jezero Kruščica - Baturski Rzav - Burine - Batura - Karaklijski Rzav
  • Видео запис од TARA Jezero Kruščica - Baturski Rzav - Burine - Batura - Karaklijski Rzav

22. април 2018.

април 2018

близу Kruščica, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u subotu 21. aprila 2018. godine organizovao uspon na vrhove Đurđevo brdo (1408 m) i Vršuljak (1352 m) i obilazak dva vodopada Karaklijskog Rzava na planini Tari. Staza od jezera Kruščica do Burina vodi prvo asfaltnim putem (kratka deonica), a potom šumskim putem do mesta Burine. Dalje se nastavlja više pašnjacima uz kratke i strme uspone na vrhove. Sa grebena se staza spušta traktorskom vlakom do šumarske kuće na Baturi. Dalje se ide makadamskim putem prema zaseoku Karaklije i u jednom momentu se sa puta skreće levo stazom koja se poklapa sa deonicom Evropskog pešačkog puta E-7 (postoji markacija na skretanju). Silazak prvo livadama, a zatim kroz šumu kamionskim putem do gornjeg toka Karaklijskog Rzava. Nastavak šumskim putem niz tok do kraja ovog puta gde je okretište za kamione. Od ovog mesta se nastavlja neposredno pored potoka, prelazeći ga više puta sa jedne strane obale na drugu. Kanjon postaje najuži na mestu vodopada Skakavac (visina oko 20 metara u 2 kaskade). Od gornje površi vodopada, on se obilazi sa desne strane između jako strmih stena uz povećanu opreznost i sposobnost planinara. Nakon silaska, 50-tak metara uz tok se dolazi do dna vodopada. Nastavak bez vidne staze niz Karaklijski Rzav do šumskog puta, kojim se dolazi do uliva ovog Rzava u jezero Kruščica, gde je i početna tačka ovog treka. Vodič: Stefanović Slobodan.

Kraj Puta

Karaklijski Rzav

• Слика од veljovic

veljovic 10.04.2020.

Nije da prvi put primećujem tvoje postove, što ovde što na YouTube-u. Samo sam hteo da izrazim poštovanje i poželim još mnogo dobrih postova.
    Spremam se da zbrišem tri četiri dana na Taru, pa ću neke od ovih tvojih tura verovatno koristiti.