Malo Stado

11. децембар 2020.

јун 2018

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Outdoor Navigation Outdoor Navigation

близу Dolja, Gusinje (Montenegro)

Organizovano trodnevno planinarenje CrnomGorom.
Prvog dana smo po planu trebali obići Popadiju i Talijanku ali smo se nas troje odvojili iz grupe i probali da ispopnemo vrh Veliki Trojan 2190MNV.
Što se tiče staze razni momenti su prisutni , malo šuma malo stene malo siiiiitno kamenje.
U nekim delovima ,po meni, je bio čist alpinizam.O pogledu nemam šta da pričam ,tj bilo bi suvišno reći bilo šta a ne postoji reč koju bi upotrebio da opišem.Staza je TEŠKA I ZAHTEVNA AKO STE SE UPUTILI OVIM TRACKOM OBAVESTITE SVOJE PRIJATELJE GDE IDETE I POŠALJITE I NJIMA TRACK DA ZNAJU,TAKOĐE NAĐITE BROJ GSS-CG .
Staza početkom ulazi u šumu do podnožja Popadije i Talijanke iodatle ostaje samo krš i kamen. Popadija i Talijanka se nalaze na2030mnv i 2057mnv ali smo se mi odvojili u podnožju Popadije i otišli desno prema vrhu Veliki Trojan. Staza je samo u početku bila lagana ali već posle skoro 1km ..ne znam šta bi rekao...Preko prevoja Gurit prelazimo na Albansku stranu i stvarno opasnim i neoznačenim grebenom,koji nam se kruni pod cipelama i pada u bezdan sa 1950mnv prelazimo grebenkisti put prema Velikom Trojanu.Stižemo dovrha gde odmaramo uživamo u pogledu i istim puten vraćamo nazad. Molimo vas BUDITE OPREZNI.DUGO NISAM ŽELEO DA OKAČIM OVAJ TRACK ZBOG OPASNOSTI. MI SMO IŠLI 22.06 IPROŠLI SMO SVE ODKIŠE SUNCA SUSNEŽICA I JAKIH NALETA VETROVA SA ALBANSKE STRANE. Srećno