zli3005

3,3
6,6

близу  Mokro (Montenegro)

Posle jezera,nakon dve veće livade ulazi se kratkotrajno u šumu. Nakon toga veliko Zbogom bilo kakvom hladu. Trek dalje nastavlja kamenitim,stenovitim terenom koji stavlja na test vašu kondicionu spremnost.Dobra stvar je što se u početnom delu smenjuju kratki jaki usponi pa tzv. terase gde možete uzeti daha.

Staza je celim putem markirana.

OPASNOST:
1. Veliki ali nestabilni sipar. Obratite pažnju gde stajete nogom.
2. Glečeri. Desilo mi se da sam pratio markaciju i naleteo na glečer koji je pokrio markaciju,sledeću smo videli tek nekih 200 metara nakon glečera. I tako x2. Dva glečera. Prvi smo glečer uspeli obići stenama a drugi smo morali preko njega uz maksimalan oprez. PAZITE: Sve to mora i u povratku da se pređe,a već ste iscrpljeni samim dolaskom do prvog glečera. Interesantno je da smo ovo prešli u drugoj polovini jula kada glečera ne bi trebalo da bude tu.

Uraditi trek po markaciji nije tehnički teško, samo je potrebna dobra kondicija, ali ako su glečeri tu a nemate opremu onda jeste teže,i opasnije

Dobro se raspitajte kakva je situacija pred put.