9,8

Погледана 773 пут(a), скинута са сервера 18 пут(a)

близу Terrassa, Catalunya (España)

Sortim de Terrassa direcció a Matadepera, pugem algun tros per carretera fins el Torrent de l'Escaiola, Torre Salvans, La Barata, i pugem pel Collet Estret, per anar a buscar el Camí Ral.

Passem el Coll de Correu i els Hostalets del Daví, La Morella i el Coll de Gipó (trossos de corriol).

Just abans d'arribar a Sant Jaume de Vallhonesta trenquem a l'esquerra per una pista que abans era un corriol i quan arribem a baix comencem a pujar per la pista que ens porta a Can Serra, a Can Vinyes comença una trialera que baixa pel Torrent de la Serra però està molt trinxada per les motos, després pujada per pista cap a La Pòpia, i baixada fins a Rellinars.

Després d'esmorzar pugem cap a Les Serres i el Collet dels Capellans i ja per trialera de baixada (algun tram tècnic) fins la carretera de Vacarisses, la seguim uns metres per entrar a una pista que per sota l'autopista ens porta cap a Les Comelles, allà tornem a agafar un corriol que ens du a Vacarisses i pugem a l'estació RENFE.

El tren passa a l'hora i 15 min.

8 коментар(а)

serginho1980 13.05.2012.

la hora es correcta? hiciste alguna parada larga? de matadepera a st. viçenc no me llega a las 2h 30m. y me gustaría saber el tiempo aprox. sin paradas. Gracias !!

sargantana 14.05.2012.

Sortim de Terrassa a les 8,15 i arribem a Rellinars a les 11,30 sense parar cap moment, després d'esmorzar vam anar a Vacarises a agafar el tren uns 50 min. aprox. El tren passa a l'hora i 22 min.
    La trialera que s'agafa al Camí de Can Vinyes està molt fotuda per les motos.

serginho1980 14.05.2012.

Ok gràcies per la aclaració, te molt bona pinta el track, en breu la probarem. Salutacions

sargantana 14.05.2012.

Quan arribeu a la casa derruïda de "Can Serra" veuras que el track segueix pel camí de dalt, estàvem buscant el principi de la trialera, però és impracticable, no val la pena

serginho1980 14.05.2012.

Entesos, gràcies de nou. El camí ral és un dels meus favorits, baixar fins a Vacarisses o desconec.. també veig que deus tindre bon rotllo amb l ´amo de la barata ja que a nosaltres sempre ens i fot bronca jeje..

sargantana 15.05.2012.

Si t'agraden les trialeras la ruta que tinc a Sant Viçens de Castellet esta molt be, passa per Sant Jaume de Vallhonesta i despres hi ha una trialera "guapa" i la ultima que es fa després de l'esglesia de San Pera fins arribar directes a San Viçens es molt divertida

serginho1980 30.12.2012.

Hola , avui per fi l'hem fet i la veritat , espectacular! , tot el camí ral ja ho teníem per la mà però els corriols fins a rellinars hem gaudit molt i arribant a l'estació també a estat molt bé. Felicitats i gràcies pel track , no sol comentar els que faig però aquest si mereix la pena. Per cert el desnivell positiu són 1110 metres , salutacions!!!

sargantana 30.12.2012.

Molt agraït pel teu comentari, sempre mirem de fer corriols estrets i poc transitats, i buscar trialeres complicades, a totes les rutes que tinc penjadas ni ha alguna, bones festes