Moving time  4 сата 22 минуте

Uploaded 06.09.2018.

Recorded септембар 2018

8,0

Погледана 246 пут(a), скинута са сервера 5 пут(a)

близу  Darnius, Catalunya (España)

Esta ruta está copiada en parte del Usuario de Wikiloc “ger-cal mariner” bajo el título “2009-10-26-darnius-maçanet-tornar per corriols.

La idea inicial de esta ruta era llegar desde Darnius a Maçanet de Cabrenys subiendo por la derecha de la carretera que une ambos pueblos, para visitar dos árboles de los llamados gigantes del bosque.

Cuando llegamos a Darnius, conectamos con Wikiloc para ver las rutas más próximas de esta zona, y la que tenía un menor desnivel de subida era la que he indicado antes.

Hasta la Vajol, todo fue perfecto, el desnivel era de un 5%, pero una vez pasado el pueblo, tan pronto dejamos la carretera asfaltada y tomamos el camino de tierra que está a un kilómetro a la izquierda, empezó la odisea del descenso por un sendero impracticable para bicicletas, que he calificado con la categoría de “solo expertos”. Y que quizás ni los más preparados pueden bajar por este camino, al que califico de muy peligroso y no apto para ciclistas.

A partir de este sendero ya no hemos vuelto a seguir la ruta y hemos tomado otros caminos para regresar a Darnius.

También cabe destacar que en el kilómetro 9.2 de la ruta, encontramos una puerta metálica, cerrada con un candado, pero moviendo el cierre nos dimos cuenta de que estaba abierta y pasamos, sin dificultad, mas adelante encontramos una Masía deshabitada.

El pantano de Boadella presentaba un aspecto triste referente a otras ocasiones que hemos pasado por aquí ya que el nivel de agua era muy bajo. Se ve que por aquí no ha llovido y sin embargo los otros pantanos de la Provincia están a tope.

Hemos comido en un restaurante de Maçanet de Cabrenys, de cuyo nombre no quiero ni acordarme.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Aquesta ruta està copiada en part de l'Usuari de Wikiloc "ger-cal mariner" sota el títol "2009-10-26-darnius-maçanet-tornar per corriols.

La idea inicial d'aquesta ruta era arribar des Darnius a Maçanet de Cabrenys pujant per la dreta de la carretera que uneix els dos pobles, per visitar dos arbres dels anomenats gegants del bosc.

Quan vam arribar a Darnius, connectem amb Wikiloc per veure les rutes més pròximes d'aquesta zona, i la que tenia un menor desnivell de pujada era la que he indicat abans.

Fins a la Vajol, tot va ser perfecte, el desnivell era d'un 5%, però un cop passat el poble, tan aviat deixem la carretera asfaltada i prenem el camí de terra que està a un quilòmetre a l'esquerra, va començar l'odissea del descens per un corriol impracticable per a bicicletes, que he qualificat amb la categoria de "només experts". I que potser ni els més preparats poden baixar per aquest camí, al qual va qualificar de molt perillós i no apte per a ciclistes.

A partir d'aquest corriol ja no hem tornat a seguir la ruta i hem pres altres camins per tornar a Darnius.

També cal destacar que al quilòmetre 9.2 de la ruta, trobem una porta metàl·lica, tancada amb un cadenat, però movent el tancament ens vam adonar que estava oberta i vam passar, sense dificultat, mes endavant trobem una Masia deshabitada.

El pantà de Boadella presentava un aspecte trist referent a altres ocasions que hem passat per aquí ja que el nivell d'aigua era molt baix. Es veu que per aquí no ha plogut i no obstant això els altres pantans de la Província estan al màxim.

Hem menjat a un restaurant de Maçanet de Cabrenys, del nom del qual no vull ni recordar.