Број тачака 2362

Uploaded 24.03.2012.

Recorded март 2012

Погледана 3463 пут(a), скинута са сервера 129 пут(a)

близу Sant Adrià de Besòs, Catalunya (España)

TEMPS APROXIMAT: 2 HORES DE PUJADA + 2 HORES DE BAIXADA A BON RITME I POQUES PARADES (FOTOS I FER ALGUN GLOP D'AIGUA)
RUTA SENSE CAP DIFICULTAT, TOTALMENT PER PISTA O CARRIL BICI. EL TEMPS DE PUJADA HA ESTAT DE UNES TRES HORES (XINO-XANO). TOT I QUE GLOBALMENT NO FA PUJADA, ES NOTA QUE ES VA GUANYANT ALÇADA. DE TORNADA, TAMBÉ ES NOTA QUE EL DESNIVELL ES A FAVOR, AIXÒ HA FET QUE EL TEMPS INVERTIT HAGI ESTAT DE POC MES D'UNA HORA.
LA PISTA CONTINUA, I SEGONS M'HAN INFORMAT USUARIS QUE EN VENIEN, ARRIBA FINS A CASTELLAR DEL VALLÉS.
A TENIR EN COMPTE:
-HI HA UN TRAM A MONTCADA QUE ES FA COMPARTINT CALÇADA AMB ELS COTXES (MES O MENYS UN KILOMETRE)-ESTA INDICAT COM A CARRIL BICI I DE VELOCITAT REDUIDA(30KM/H)
-S'HA DE COMPARTIR UNS 250 METRES DE LA CARRETERA DE CALDES (AMB VORAL) PER QUE EL CAMÍ CONTINUA PER L'ALTRE COSTAT DEL RIU.
-RUTA MOLT CONCORREGUDA EN ALGUNS TRAMS (FAMILIES, BICICLETES, ETC.), TOT I AIXÍ ES MOLT RECOMANABLE.

ZONA DE DESCANS, POSSIBLE FONT

fontana

FONT

FONT DE LA XARXA MUNICIPAL.