Вријеме  7 сата 52 минуте

Uploaded 12.04.2015.

Recorded април 2015

-6 m

Погледана 1123 пут(a), скинута са сервера 29 пут(a)

близу el Clot, Catalunya (España)

Ruta cap al Montseny seguint la llera del riu Besòs i del Congost fins a La Garriga. A l'alçada de Montmeló visita del jaciment romà de Mons Observam, un assentament romà del segle II a.C. Quan arribem a La Garriga hem d'atravessar tot el poble fins al final i abans de l'incorporació de la C-17 comença la pista que s'enfila cap al Montseny, una pista costeruda amb trams del 8% fins a l'ermita de Sant Cristòfol de Monteugues, continuem pujant per la pista fins el coll entre el Mojó i Roca Centella, en els últims km hi ha pendents entre el 16-20% (reserveu forces); des del coll s'inicia una baixada per pista ample fins el pantà de Vallfornès. Bones vistes, pujant, dels Cingles de Bertí i del Turó de Tagamanent; baixant es contempla la vall de Vallfornès i el pantà.
Археолошко налазиште

Mons Observans

Jaciment arqueològic romà del segle II a.C.

2 коментар(а)

• Слика од Oscar_A

Oscar_A 09.07.2016.

Espectacular ruta!!!!!

• Слика од juan blanch

juan blanch 03.04.2017.

Ruta realizada con bici de Ciclocross. 100% ciclable (yo llevo un cassette de 11/32). Vale la pena sobre todo el tramo la garriga-cánoves)
    6 horas en movimiento

En el GPS Oregon que utilizo es poco visible el track en tramos urbanos