Вријеме  10 сата 33 минуте

Uploaded 19.06.2017.

Recorded јун 2017

-12 m

Погледана 713 пут(a), скинута са сервера 37 пут(a)

близу Blanes, Catalunya (España)

Sortida que ha estat molt dura perquè el dia va estar mega caluros i va costar una mica pedalar.

Com sempre en les nostres sortides iniciem la sortida pel costat de La Tordera cap a Tordera i Hostalric.
A Hostalric es on comença a complicar-se el recorregut perquè tenim les primeres rampes, fins Arbúcies el recorregut transcorre per pistes molt bones amb rampes de tant en tant una mica fortes, també hi ha algun petit tram per la pista asfaltada fins arribar a Sant Feliu de Buixalleu.

Arribem a Arbúcies amb un bon grapat de quilometres fets i parem a fer un petit avituallament. A continuació de la parada de bus trobareu una font, que si el cas com ens a passat a nosaltres, podeu refrescar-vos.

Creuem Arbúcies i trobareu unes escales per pujar que us podeu estalviar si aneu pel carrer a la esquerra que porta al mateix lloc.

Aqui tenim un tram a la sortida complicat perquè el corriol es de pujada i casi impossible de pedalar. En aquest tram casi que innecessari portar gps perquè trobareu molt sovint les indicacions de Castell de Montsoriu i serà quasi impossible no arribar-hi.

L'ascensió al castell no es molt difícil però les cames ja estan una mica desgastades perquè des de la sortida d'Arbúcies tot el recorregut ha estat de pujada i per una de les zones mes maques del recorregut.
Les vistes des la part del darrera del castell son boniques perquè divisem tota la vall a on esta Breda.

I ara comença un moment molt desitjat la primera llarga baixada fins a Breda per un tram que combina camí amb corriols, gaudiu-lo.

A Breda parada i fonda una bona estona per recuperar-se de la solana que estava caient i perquè encara ens quedava una punxa que supera abans arribar.

Des de Breda tenim una tram no gaire bonic perquè hem de creuar la nacional i després passar a l'altre banda de l'autopista a on començarem a endinsar-nos al bosc i pujat el Collet de la mina d'or, no tinc ni idea d'on ve el nom. I una vegada superat aquest tram nomes ens queda que baixar fins a Tordera i arribar a Blanes de nou pel costat del riu.
Mesto za posmatranje ptica

Mirador aus

Mirador_aus
Svratište

Camping Roca-Millor lloc per fer la cervessa final