9,3

Погледана 619 пут(a), скинута са сервера 63 пут(a)

близу Blanes, Catalunya (España)

Aquesta sortida es ideal per quin tingui un nivell mig i vulgui començar a conèixer el Montnegre des de Blanes.
Sortim des de Blanes per les pistes de tenis seguint el riu La Tordera direcció cap a Palafolls i Tordera a on creuem la població per agafar una pista asfaltada al seu inici que passa per davant de Sant Miquel de Vallmanya, aquí ja haurem fet una mica d'esforç trobam les primeres pujades, continuem la pista direcció quatre camins però abans d'arribar trenquem a la dreta per girar direcció la torre de guaita que domina el paisatge i que s'anomena el Turo Gros de Miralles. Fins aquí tindrem la part mes difícil d'aquesta sortida i una vegada arriben adalt podem parar agafar forces i continuar perquè encara que sembli sorprenent des de aquest turó no tenim cap vista perquè esta envoltat d'arbres.
I ara si la baixada fins arribar als peus del Castell de Palafolls que serà un petit esforç comparat amb el que ja hem fet, i per acabar la tornada cap a Palafolls la farem per un corriol molt macu i molt fàcil de fer.
Zamak

Castell de Palafolls

Castell_de_Palafolls
Verski lokalitet

Sant Miquel de Valmanya

Sant_Miquel_de_Valmanya
Vrh

Turó Gros de Miralles

Es la torre de guaita que es divisa.