Aca Podgorac

16. мај 2020.

мај 2020

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Podgorac, Central Serbia (Serbia)

Ja i moj drug Stefan vozili smo lep trek po planinama Bukovik i Samanjac.Polazak iz Podgorca,pa preko sela Pardik.Izmedju 5-og i 8-og km izuzetno extreman uspon gde je bilo dosta guranja bajsa,a i put je dosta urastao jer se tu sad veoma retko prolazi.Na 10-om km stižemo na najveći vrh Bukovika "Bukova poljana" 893 mnv ,tu se nalazi čuveni spomenik bratoubilačkog rata izmedju Četnika i Partizana.Zatim kreće odlična staza od 22km po principu blagi uspon,ravno,blagi spust...Na 26-om km dolazimo do izvora Vrelce,a zatim na 32-om km na još jedan izvor na mestu zvanom Argudina,tu pravimo dužu pauzu.Na ovom treku izmedju 35-og i 36-og km upali smo u veoma extremnu nizbrdicu gde nema puta(ovaj deo treba istražiti i pronaći put),tu je dosta uraslo i bilo je nošenja bajsa preko trnja.Uspeli smo da se spustimo i preko potoka nadjemo put.Ulazimo u planinu Samanjac i ponovo kreće lepa vožnjica do tunela Obradove stolice i stare železničke stanice,a ubrzo i spust do sela Skorica.Na kraju lagani povratak u Podgorac,preko sela Smilovac i Vitoševac.Trek dužine 65km od kojih je oko 48km off road,a 7 km asfalt.Staza pogodna za freebikere kojima neće biti problem da malo guraju i nose svoje bajseve ;-)