Aca Podgorac

Број тачака 9784

Uploaded 16.05.2020.

Recorded мај 2020

близу Podgorac, Central Serbia (Serbia)

Ja i moj drug Stefan vozili smo lep trek po planinama Bukovik i Samanjac.Polazak iz Podgorca,pa preko sela Pardik.Izmedju 5-og i 8-og km izuzetno extreman uspon gde je bilo dosta guranja bajsa,a i put je dosta urastao jer se tu sad veoma retko prolazi.Na 10-om km stižemo na najveći vrh Bukovika "Bukova poljana" 893 mnv ,tu se nalazi čuveni spomenik bratoubilačkog rata izmedju Četnika i Partizana.Zatim kreće odlična staza od 22km po principu blagi uspon,ravno,blagi spust...Na 26-om km dolazimo do izvora Vrelce,a zatim na 32-om km na još jedan izvor na mestu zvanom Argudina,tu pravimo dužu pauzu.Na ovom treku izmedju 35-og i 36-og km upali smo u veoma extremnu nizbrdicu gde nema puta(ovaj deo treba istražiti i pronaći put),tu je dosta uraslo i bilo je nošenja bajsa preko trnja.Uspeli smo da se spustimo i preko potoka nadjemo put.Ulazimo u planinu Samanjac i ponovo kreće lepa vožnjica do tunela Obradove stolice i stare železničke stanice,a ubrzo i spust do sela Skorica.Na kraju lagani povratak u Podgorac,preko sela Smilovac i Vitoševac.Trek dužine 65km od kojih je oko 48km off road,a 7 km asfalt.Staza pogodna za freebikere kojima neće biti problem da malo guraju i nose svoje bajseve ;-)