camo
  • Видео запис од Cami del Ges( Roda-St. Pere de Torello-Torello- La Gleva-Manlleu- Roda
  • Слика од Cami del Ges( Roda-St. Pere de Torello-Torello- La Gleva-Manlleu- Roda

Вријеме  6 сата 41 минуте

Број тачака 1649

Uploaded 21.07.2014.

Recorded јул 2014

Погледана 1869 пут(a), скинута са сервера 51 пут(a)

близу Roda de Ter, Catalunya (España)

Ruta que surt de Roda de Ter, sortim direccio les Masies de Roda, diría que es el cami ral, per pistes i algún corriol curt pero molt maco arribem al antic camping de l'esporting, una mica mes enlla travasem la carretera de Cantonigros i marxem per pistes i carreteres rurals fins a toca la carretera del tunels de capsacosta, la seguim per el lateral un tros i travasem aquesta carretera, fins aquí a servit per agafar altura, sense rampes fortes, son pujades de anar fen, aquí baixem per una pista asfaltada i poc despres arribem a St Pere de Torello, desda aquí començem a seguir el riu Ges, alternem corriols i alguna pista, els corriols son molt guapos i divertits, en un punt es te que travessar el riu, es te que vigilar peque no es molt profunt pero petina molt, mes endevant arribem de nou directa al riu, aquí el tenim que seguir uns metres, el fonts es de pedra pero tambe petina una mica, es te qe arribar a la corva, pujem al marge Esquerra, uns metres mes endevant ya un pont per torna a la banda dreta, seguim i travesem per un petit túnel la via del tren i poc despres arribem a Torello, un bon lloc per esmorzar, travesem Torello despres el riu per un pont llarg i marxem pèr la pista que surt despres a ma dreta i continuem reseguin el riuque ara es el Ter, cuan arribem a una carretera marxem a l'esquerra per un pont i despres seguin varies pistes de puja i baixa pero facils arribem a davant del restaurant Cap del Pont a la Gleva, marxem per el corriol que resegueix el riu fins a Manlleu travesem Manlleu per el costat del riu fins al final, despres de fer uns metres per una carretera o carrer, en un parc infantil marxem per una pista i deseguida baixem un corriol de forta baixada amb escales i per un corriol que deseguida senfila amb una curta pujada,vorejem un camp amb el pricipici a la dreta que dona al riu, al final del camp marxem a ma dreta per una baixada que ens dura al costat del riu, aquí comença el millor corriol de la ruta al costat del riu fins a Roda, i ja som on em començat.
crec que una de les millors rutes que es poden fer per la plana de Vic, molts corriols i paisatges al costat del riu espectaculars.i sense gaire desnivell.