topetope3

Број тачака 1665

Uploaded 06.04.2013.

Recorded април 2013

Погледана 665 пут(a), скинута са сервера 51 пут(a)

близу Monnars, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda que ens porta per molts corriols i trialeres per les zones del Pont del Diable, Perafort ,Secuita i el catllar
No és tècnicament difícil, tot i que hi ha algun tram que potser ens farà posar el peu a terra. És 99'99% ciclable.

3 коментар(а)

• Слика од salva007

salva007 24.07.2018.

Fins al km. 19 Els Pallaresos, molt bona ruta, maca i entretinguda, sense massa complicacions, evitant els corriols més tècnics i amb un track molt ben marcat. Aquí vaig tindre una avaria amb la bici i es va acabar la ruta. Queda pendent per fer-la ben aviat i valorar-la com cal.

• Слика од topetope3

topetope3 25.07.2018.

Gracias Per valorar la ruta espero que la resta també t'agradarà

• Слика од salva007

salva007 30.11.2018.

Far un parell de dies he pogut fer la ruta sencera i cal valorar-la com cal.
    Ruta maca, entretinguda, divertida, gens complicada i amb track molt ben marcat, avui tot molt mullat amb algun corriol una miqueta més tècnic, però res massa complicat.
    Aprox. sobre el km. 23 hi ha un tram d'uns 100 metres que està molt tapat, jo he passat com he pogut, potser millor buscar una alternativa.
    Sobre el km. 35+- topem amb l'ampliació del camp de golf, millor seguir recte, el primer camí a l'esquerra i amb uns 1,5 km tornem a trobar el track.
    L'he fet amb 4 hores 10 minuts i aquí ens agradin els corriols és una ruta molt recomanable