Mar Ona

Uploaded 06.01.2019.

Recorded јануар 2019

-5 m

Погледана 362 пут(a), скинута са сервера 34 пут(a)

близу Blanes, Catalunya (España)

Tota la costa del Maresme gairebé sense tocar carretera. Només fem un km i mittg per sortir de Blanes.
No és un passeig tipus "Verano Azul". Es més aviat una gimcana amb trams molt rodadors però d'altres hem de superar obstacles com passos sota nivell, camins vora la via del tren amb pedres de les vies, sorra de platja, o roques que hem de passar amb la bici a coll.
Val la pena descobrir tot aquest litoral des de la bicicleta!
Moderat per la kilometrada i els obstacles, però amb estacions per tot el trajecte, per si algú vol agafar el tren abans d'arribar a Bcn.
5.30 hores en moviment.

4 коментар(а)

• Слика од ismaelbataller

ismaelbataller 09.01.2019.

la ruta que has compartit és la "teòrica" que volieu fer o la real feta?

• Слика од Mar Ona

Mar Ona 09.01.2019.

Hola Ismael
    La vaig fer dissabte passat. És el track ja fet! Llarg però divertit.
    Pweons a tota la familia!

• Слика од garriga.com

garriga.com 22.03.2019.

I have followed this trail  проверено  View more

Hemos seguido esta ruta y me ha encantado, no hubiera pensado nunca que se podría seguir durante tanto tiempo al lado del mar y me han sorprendido las playas y algunos tramos para pasear y compartir con bicicletas que han arreglado muy bien.
    Gracias por subirla.
    Salut.

Hem seguit aquesta ruta i m'ha encantat, no hagués pensat mai que es podria seguir durant tant de temps al costat del mar i m'han sorprès les platges i alguns trams per passejar i compartir amb bicicletes que han arreglat molt bé.
    Gràcies per pujar-la.

• Слика од Mar Ona

Mar Ona 22.03.2019.

Gracias @garriga.com! Jo la vaig gaudir moltissim. M'alegro que t'hagi agradat!